معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظيم و برقرار میكند. چنانچه قرار باشد که روح دانشآموز پرورش و رشد يابد، بايد اين روند از روح معلم آغاز شود. حال چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچيزی برای تقويت و مراقبت از روح دانشآموزان وجود خواهد داشت. معلمانی که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمیتوانند ارائه كنند، آنان از لحاظ انتقال فکر با دانشآموزان هماهنگ نيستند و برای پاسخگويي به نيازهای دانشآموزان آمادگی ندارند. هر معلم بايد با توجه به هرگونه نقص در درک و دريافت دانشآموز بهعنوان نقصی در تدريس خود توجه و تلاش کند تا در خود توانايی کشف روشهای جديد را به وجود آورد. معلم بايد اين امکان را داشته باشد تا بهترين روش ممکن را انتخاب کند. هر درسی در ميان درسها از اهميت ويژهای برخوردار است و اگر شاگرد به ارزش آن درس آگاه شود، آن درس برايش معنیدارتر میشود.
معلم ,روح ,درس ,بايد ,وجود ,کند ,از روح ,کلاس درس ,روح معلم ,بايد اين ,آن درس
درباره این سایت