محل تبلیغات شما

براي دست‌يابی به تحقق آرمان‌های مربوط به شاداب‌سازی مدارس بايد تحولات جدی در نگرش مديران و مسئولان نظام آموزش‌و‌پرورش ايجاد كرد. در واقع شاداب‌سازی مدارس را بايد در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست‌وجو کرد. با توجه به اينکه جامعه فردا را فرزندان امروز ما اداره خواهند کرد، اگر خوب تعليم بيابند و تربيت شوند جامعه نيز شاداب و منظم و خوشبخت و سالم خواهد بود. در غير اين صورت، هيچ اميدی نيست. براي اينکه سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان حفظ شود، بايد سعي کنيم با شناسايی عوامل مؤثر بر شادی، موجبات تقويت عوامل مثبت و تقليل عوامل منفي مؤثر بر شادی را فراهم کنيم. از آنجا که شادی بزرگ‌ترها عامل مؤثر در شادی و نشاط کودکان است و اوليا و مربيان غمگين نمیتوانند فرزندان و دانش‌آموزاني شاد تربيت کنند، از اين‌رو با ارائه نظام اعتقادیبراي دستيابی به شادی، میتوان به افزايش شادی در ميان افراد جامعه کمک کرد. به اين ترتيب، مردم میتوانند تغييری مثبت در زندگی خود به وجود آورند، احساس پيشرفت و لذت در زندگی داشته باشند و به شادی و مسرت دائمی دست يابند و فقط در اين صورت است که می توانند شادی و مسرت را در وجود کودکان خود نيز پرورش دهند.

جایگاه شادی و نشاط در مدارس ما

فرح و شادى از منظر اسلام

عوامل بوجود آوردن محیطی بدون نشاط در مدرسه

مؤثر ,جامعه ,عوامل ,بايد ,وجود ,فرزندان ,مؤثر در ,شادی و مسرت ,مؤثر بر ,نظام اعتقادیبراي ,دستيابی به شادی،

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود رمان جدید درسی دهیاری و شورای اسلامی همدانک ღ♥ღ یار تنهایی ღ♥ღ